tisdag 13 november 2012


Armband och dockor.....


...en del dagar vet man inte vad man skall visa för bilder eller skriva om...en sån dag har jag idag...även om man inte har nåt särskilt att komma med, vill man gärna vara inne på bloggen och skriva om nåt :)
....i alla fall jag....alla är vi olika....så kom jag på att jag gillar smycken.....så varför inte visa några  av mina armband....jag vill gärna ha smycken både till vardag o fest...tycker att det piffar upp kläderna....så här kommer några stycken......


Här är en lite rockig variant...

Lite färg...passar till solbränna o brända toner i kläderna....

En jeans variant...passar förstås till jeans kläder :)

Lite elegantare...fast ändå enkel....kan man ju ha var för sig också...

Lite mer stilrent...

Armband i skinn o lite glittrig söm..

Här kommer dockorna....samlade lite på porslinsdockor för  ett bra tag sedan...men nu är jag inte lika förtjust längre...dom här har jag i blogg/gäst rummet...där passar dom ,hihi.

Pojken och flickan är ju söta där dom sitter o pussas :))

Pussar kan man inte få för mycket av......så
Pussa på.....



Så puss o kram på Er !!!!!

15 kommentarer:

  1. Tack vännen. Fina armband
    Ha en fin dag
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Det är först de senaste åren som jag tycker det är roligt med smycken, tidigare har det varit typ vigselring och alltid samma örhängen. Men nu brukar jag kika in på "Glitter", "Ur och Penn" och liknande affärer för att köpa lite nytt!
    Just nu har jag ingen att pussa på, får vänta till mannen kommer hem efter 16;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Kul med smycken och armband, håller så med! Fina du har som passar till alla möjliga och omöjliga situationer ;)
    Porslins dockor sparade yngsta dottern på som liten och hade en hel hylla full. Nu ligger de i plastsäckar i boden...tro hur de mår?!
    Puss och kram ;)
    Sussi

    SvaraRadera
  4. Oj så många fina armband du har ...jag äger visst 2 st
    kram Rosa

    SvaraRadera
  5. Snygga allihop på sitt sätt.
    Kul att ha många att välja av till olika kläder.

    Ditt inlägg om bloggandet tyckter jag var intressant, klokt skrivet!
    Känns nog som vi tycker lika om det mesta där..........

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Massor av fina armband har du .Kul att matcha o mixa till kläder!Ha en skön kväll vännen.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  7. Det finns så många fina armband! Jag fick ett idag :)

    SvaraRadera
  8. Visst är det kul med smycken och armband gillar jag lite speciellt också, du hade verkligen många fina att visa - jag gillar alla varianter, läder, pärlor, silver etc det är så kul att kunna variera ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  9. Åh så många vackra armband, tänk det är något man aldrig kan få för många av;)

    Önskar dig en ljuvlig dag
    KRam
    ANnie

    SvaraRadera
  10. Många snygga armband!
    Hos mig finns inte mycket av den varan, jag är dålig på att smycka mig själv.
    Trivs bäst med små diskreta grejer. Har försökt att köpa lite nytt och "mycket" men det slutar alltid med att det ligger kvar hemma på hyllan och jag går runt i samma gamla vanliga som knappt syns;)
    Det är ju sååå fint på alla andra!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Fina smycken du visar,jag gillade den rockiga och den eleganta mest:) Jag samlade porslinsdockor för sådär 15 år sedan,har ett helt skåp fullt,ska nog ta och visa dom någon dag.När jag inget annat har att skriva om,fniss!
    ha de gott..kram

    SvaraRadera
  12. Wow vad mycket vackra smycken!!! Jag älskar smycken och har det på mig varje dag! Jag har många smyckeskrin och många smycken men inga dyra, många är köpta på loppis:)))

    Kraaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  13. Oj så många armband...jag gillar den färgglada med paljetter på den första bilden:)) Av flera porslinsdockor har jag bara en kvar...den som min dotter fick när hon var liten...den är så söt och fin men den ligger i en skokartong på vinden. Dottern vill inte veta av den...hon har tydligen sett en skräckfilm med just porslinsdockor...haha...Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Så många fina armband du har, det "rockiga" var väldigt snyggt! Visst är det kul med smycken, här köps det gärna många så att man har att byta med. Är också tokig i klockor och letar alltid efter nya =)
    Hoppas du får en härlig torsdag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  15. Vad mycket snyggt =) Tack för du visade det! Ha en mysig dag nu! Kramen

    SvaraRadera