lördag 11 april 2015

NYTT OCH BLANDAT...

Gó middag på er!
Idag tänkte jag visa er lite nytt som jag har köpt...
den här stora plåt hinken köpte jag för halva priset på
Blomsterlandet...tänkte ha blommor i den ute på landet i sommar, men just nu står den i vardagsrummet...

...och dom slitna jeansen (gillar slitna jeans) köpte jag också
för halva priset på New Yorker...jeans kan aldrig blir fel liksom ;))

...och på HM hittade jag den här sköna och läckra klänningen (enl mej, hihi)...för en hundring ;)...

...bloggerskan i en konstig pose, hihi....men det bjuder jag på ;)))
tänkte bara ni skulle få se att klänningen är ganska lång och att
man kan piffa upp den med höga skor/stövletter och smycken...

...nu är det ju poppis med amplar...själv har jag köpt två sådana
här på Lagerhaus en vit och en svart...dom hänger i grupp i ett
av vardagsrums fönstren...

...mina nya köksgardiner från Jotex...rosa och grått...

...doftljus med en text som jag gillar...Hemma är där
mitt hjärta finns ;))...nu är ljuset utbränt men jag har
vanliga värmeljus i den nu....

...idag har vi varit på landet en sväng och där fanns det mycket blåsippor...vi tog en promenad och fikade där...lite kyligt var det
dock...och lite dis från havet kom det senare...men då var vi
redan på väg hem ;))

Nu önskar jag er en fortsatt fin helg!!
Kram Bia !

21 kommentarer:

  1. Snygga kläder du köpt! Det blir nog fint med blommor i hinken :)
    Ha en god fortsättning på helgen!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!
    Jeansen är ju supersnygga, vill ha jag med.

    Men vilket härligt inlägg om (alla) dina lampor, du gillar lampor har jag för mig, och det gör jag med, jag älskar lampor och har alldeles för många ( enligt vissa ).
    De skärmarna såg jag på Ikea, de är så fina.

    Nu önskar jag dig en fortsatt go helg,
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  3. Vilka fina fynd du gör! Snygga jeans, men själv gillar jag inte jeans vilket kanske är lite ovanligt. Ja tänk att makramé blivit modernt igen, både amplar och armband. Jag har virkat en likadan duk som du har där, någon gång i min ungdom. Har sett på sidor på fb att det är många som virkar dukar och sånt fortfarande.
    Ha en skön söndag!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  4. Jag är också en jeans-tjej.. speciellt när mitt jobb inte är så passande med kjolar/klänningar!
    Du har ett attans öga för fynd ;-) nice!
    Jag tror att blåsten kom till oss i natt., nu skiner solen men det viner på utsidan

    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Supersnygga jeans och klänning, den
    passade dig jättebra. Hinken till blommor
    var ett fynd, det är fint och plantera i stora
    "krukor". Sen gillar jag din nya bakgrund
    mycket också.
    Ha en skön söndag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  6. Jeans är aldrig fel, jag nästan bor i mina. Fast inte skulle jag betala för trasiga - maken sliter ut dem alldeles gratis år mig när han gör korgar.
    Härligt med vårutflykt till landet - det har vi också börjat med.
    Ha det gott,
    Birgitta

    SvaraRadera
  7. Halloj vännen. Ps...Roligt att se hur du ser ut Bia. Du ÄR jättesnygg!! Fina kläder. Kläder är roligt. Finns sååå mycket fint.
    Jättefina bilder och du är ju sååå pysslig.

    Sv: Jag vill se och godkänna mina kommentarer. Har haft några dumma kommentarer hos mig och sånt gillar jag inte. Förstår inte hur människor är funtade som det här med näthatet som jag nu ett par gånger fått i min blogg. GILLAS EJ! Jag tycker man ska vara trevlig och snälla mot varandra.
    Men dina kommentarer är goa, fina och snälla. Så nu vet du varför jag har granskning.
    Regn...regn....å regn. Min gubbes barnbarn har varit här sedan i går eftermiddag. Snart så ska vi skutsa hemma henne till Granloholm...
    GOA KRAMAR till dig!

    SvaraRadera
  8. Så fina kläder och klänningen satt så bra.
    du gör det så fint omkring dig.
    Härlig blogg att kolla in.
    kram

    SvaraRadera
  9. Så mycket fint du har shoppat♥ Jättefint alltihop, spersnygg du är i klänningen ♥ Får nog spana in Jotex gardinen var jätte härlig, älskar rosa och grått. Må så gott, Kram ♥

    SvaraRadera
  10. Så mycket fint du shoppat, plåthinken gillar jag extra mycket, super fin. Kram Åse

    SvaraRadera
  11. Mycket fint du har hittat! Tänkte jag skulle kika in på HM Home och se om dom har lite nytt nu...
    Ha en skön kväll!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  12. Mycket fint du hittat, jeansen är sååå snygga, gillas mycket och du är fab i klänningen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Läckra kläder du har köpt, det är kul med lite nytt. Den hinken skall jag kolla efter på blomsterlandet, toppen snygg.
    Ha en bra vecka!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  14. Du visar alltid så fina saker som du fyndat!! :-) Själv har jag aldrig tid att leta runt! Jätte tuffa jeans. . . .som sagt det kan aldrig bli fel med jeans!!
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Fina grejer!
    Fjärilsgardinerna tilltalar mej verkligen.
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  16. Härligt. Ampeln från Lagerhaus stod jag och höll i sist jag var där:) Kram

    SvaraRadera
  17. Härligt många våriga fynd du gjort! Kul att förändra och fixa till både runtom sig och sig själv :)
    Kul att amplar är "inne" igen, mina hann inte ens ner mellan varven ;)
    Kram Sussi på Stolpås

    SvaraRadera
  18. Fina bilder. De slitna jeansen är ju supersnygga! Kram Suss

    SvaraRadera
  19. Älskar jeansen och roligt att få en bild på bloggerskan :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  20. Tack för alla fina hälsningar hos mig! Det är alltid så spännande att kika in hos dig, för du har alltid varit på skattjakt eller lyckats fynda något :-). Klänningen var otroligt fin, jag gillade den där modellen och att den är längre på sidorna!

    Ha en fin vecka i blåsten!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  21. Men så mycket fint du visar idag.. Klänningen blev jag extra förtjust i. Varför hittar aldrig jag såna fynd??

    Kram Maidi

    SvaraRadera