måndag 2 maj 2016

LITE MER HERBANIST...

Nu är vi på blomsteraffären Herbanist igen. Tänkte visa er lite mer bilder därifrån...alltid finns det något nytt att upptäcka där ;)...

...och alla dessa kaktusar som är så poppis nu...finns ju hur många olika sorter som helst !!...

...butiken är ganska mörk, men det finns strålkastare och andra upplysande lampor lite här och var...

...härligt skåp...

...snyggt med gröna nyanser...

...blommor på soffan ;))....

...coola dörrar bakom soffan...härligt nötta och i fin turkos färg ;)...
Jaa hörrni, så mycket mer från mig blir det inte idag...ska kanske snart ut och räfsa löv igen...det är jobbigt det, hihi...
Solen skiner och värmen är på gång...det blir kanske en riktig vår i år också ;))...för sommaren kommer inte till oss här uppe förrän  i juni....fast ibland får vi varmt även i maj, såg att det skulle blir 20 grader här nästa vecka...men det får vi se då ;))...och med långt upp i landet menar jag Medelpad, hehe...

Ha en fin start på maj månad nu
kära bloggvänner !!!
Kram Bia !

13 kommentarer:

  1. Oh..massor av fint! förstår om du
    blir inspirerad där!
    Kramis Sofia

    SvaraRadera
  2. Charmig blombutik med fina blommor vackert framsatta :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  3. Massor av fina detaljer i den butiken! Det finns något nytt att se om man tittar en gång till, där förstår jag att du gillar att strosa runt och inspireras. Ser jöttemysigt ut!
    Ha det fint!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Ja, jag säger bara det... Jag vill också dit. Jag blir så inspirerad av dina bilder. Kram på dig

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder förstår att du kan gå där hur länge som helst, vill också dit. Det är så spännande när man upptäcker något nytt vart man än vänder sig.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig butik! Jag tycker att kaktusar är vackra växter :)

    Kraam❤️
    Ina

    SvaraRadera
  7. Vilken fin butik.
    Kaktusar har blivit en stor favorit.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Det är verkligen en ljuvlig butik att hämta inspiration och tips ifrån!
    Härliga bilder!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  9. Wow, vilken inspirationsbutik!
    Imorgon åker jag och köper lite trädgårdspynt!
    Nu kommer värmen till dig också!
    Njut och må bra vännen!🌞

    SvaraRadera
  10. En härlig butik, verkligen

    Såg att härlig vårvärme ärpå väg till Sundsvall.Toppen!

    SvaraRadera
  11. Men det där skåpet alltså...Sånt skulle jag kunna tänka mig =))
    Igår var det så varmt att jag gick i t-shirt, galet skönt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  12. Otroligt härlig butik! Många sköna detaljer...kul att se :)
    Ja här i Blekinge har vi varmt och soligt, det var riktigt svettigt att klippa gräset igår.
    Ha en finfin dag!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  13. Inte utan att en kaktus skulle sitta fint efter dina inspirerande bilder!
    Skönt att även ni får del av värmen, här går vi bara och klagar på att det är för varmt... redan!
    Njut av en lång och skön helg,
    Birgitta

    SvaraRadera