torsdag 19 november 2015

EN VINST OCH LJUS I BURK...

För ett tag sedan var jag med på en tävling om kuddfodral som FINASTE MATTAN hade....och jag vann !!. Fick välja vilka kuddfodral jag ville ha och jag tog de här i turkos och blått för jag tyckte att de passade hemma hos mej, där jag för tillfället har turkost i vardagsrummet ;))...kuddfodralen kommer från MAIRO...

...här ligger kudden i ett annat hörn av soffan...jag är väldigt nöjd med dem i alla fall ;))....tack FINASTE MATTAN...

...som jag skrivit om förut, så är inte inspirationen på topp just nu...men den kommer nog framöver, hihi...Glasburkar kan jag inte få nog av...tänk vad mycket man kan göra av dem...

...så enkelt att bara sätta ett ljus och en kvist i den...och variera efter årstid och humör...till jul blir det nog mycket ljus och grankvistar i dem som jag har här hemma, eller en ljusslinga ;)...

...till sist önskar kampfisken Melker och jag er en trevlig helg !
Hoppas solen kommer att skina och att ni får det mysigt...här får vi kanske lite snö...härligt tycker jag för då blir det lite ljusare ;))

Kram från Bia !

23 kommentarer:

  1. Väldig snygg vinst :) passade perfekt !!!
    Och glasburkar och flaskor är underbart till mycket och vilken fin ljuskälla med kvisten i
    Tack för tips!
    Stor kram till dig fina
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Men guuuuud vad snygga de är ! Älskar turkost! : )

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinsten, kuddarna passar riktigt bra i din soffa! Glasburkar är verkligen mångsidiga och lätta att variera efter årstid :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  4. Men ååååå! Då får jag gratulera! :)
    Jätte bra val du gjorde. Dom passade in perfekt!
    Här har det regnat hela dan!!!!
    Men det skulle bli bättre till helgen.
    Önskar dig och Melker en kanonfin helg med massa snö! :)
    Kram ❤

    SvaraRadera
  5. Grattis till vinsten! Vilka fina kuddar! Supersnygga!
    Ja, novembermörkret är lite väl kompakt ibland, just nu i alla fall! Vi får hoppas på en ljusare helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinsten!
    Verkligen snyggt!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  7. Grattis till vinsten "solstrålen"
    En måste ha tur ibland åxo.
    Om jag vinner någon gång, så blir det nog en resa till "Alaska" hehe. Till snön och kylan hehe.
    Håller med dig. Det blir sååå mycket ljusare och finare på backen. Man ser lite bättre.

    Du ...inspirationen kan inte vara på topp jämt. För nån "robot" är du väl inte vännen.
    Fina bilder som vanligt.
    Du gör så fint hemma hos dig.

    En varm KRAM till dig vännen.

    SvaraRadera
  8. Grattis! Vilken tur du har😄👍🏻 och blått är ju så snyggt.. Ha de gott kramizar

    SvaraRadera
  9. En burk med ett ljus i är vackert! Gillar det enkla =))
    Härlig helg till dig!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  10. En burk med ett ljus i är vackert! Gillar det enkla =))
    Härlig helg till dig!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinsten. . . . vilken tur du hade som vann kuddfodral. . . . själv vinner jag alltför sällan!!!
    Trevlig Helg önskar jag dig och den fina fisken "Melker"!!!
    Kramis Vännen

    SvaraRadera
  12. Grattis! Det är otroligt så mycket fint
    dom lottar ut hos Finaste mattan. Jättefina
    kuddar du valde, blev så fint i soffan.
    Ha nu en riktigt bra helg
    Massa kramar/AM

    SvaraRadera
  13. Super fint å grattis till vinsten!

    SvaraRadera
  14. Åh grattis till vinsten!! Fina fisken och så härlig bild!! Ha en trevlig helg. Kram Anna

    SvaraRadera
  15. Vilken tur du har! Jättefina!
    Nej jag har också dåligt med inspiration nu och tidsbrist. Blir mest jobb och längtar efter mer fritid att kunna pyssla lite.
    Bara en enkel glasburk kan vara så dekorativt. I det enkla bor ju skönheten.
    Ha en fin helg!
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  16. Grattis till din fina vinst. Härligt!

    Jag ska träffa en kusin, samt en annan vän. Planen är Roendahls, Fotografiska och författarkryssning och liten annat blir det nog också.

    Kram

    SvaraRadera
  17. Grattis till den fina vinsten! Glasburkar ja, hi hi...har ex antal och köper nya hela tiden :)
    Alltid så användbara!
    Kram till dig denna kyliga lördag,
    Titti

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinsten, jätte fina :)
    Kram Pia

    SvaraRadera
  19. Grattis till vinsten! Jättefina kuddar i ljuvliga färger! Kvistarrangemanget gillar jag! Helt i min smak! Trevlig fortsättning på helgen! Soliga kramar.

    SvaraRadera
  20. Stort grattis till vinsten. Ursnyggt! Ha en trevlig lördagskväll! Kramen

    SvaraRadera
  21. Även om inte du tycker att din inspiration är på topp så märks det inte härinne.
    Du visar alltid så inspirerande bilder och det är alltid lika mysigt att kika in hos dig!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  22. Så fint med den röda kvisten i glasburken, det enkla är ofta det vackra:) Ha en bra söndag! /Ninni

    SvaraRadera
  23. Grattis till vinsten! Såå fint kuddfodral:)) Vackert med glas! Hoppas allt är bra med dig min vän! Kraam Gunilla

    SvaraRadera