måndag 7 december 2015

LITE NYTT...

Tänkte visa er lite nytt i klädväg som jag shoppat för ett tag sedan...supersköna jeans från Lindex...

...här ser ni detaljerna på jeansen...

...och ni som följer med vet ju att jag shoppar mycket på rea...springer alltid på nedsatta priser...härlig långkofta utan knappar...blir skön att ta på sej kalla vinterdagar...bilden ger inte rättvisa åt hur den ser ut i verkligheten tyvärr...

...ser ut som mjukisbyxor...och dom är jättehärliga på, har ett mjukt fall och benen smalnar av nedtill...det är mer en fest byxa ( fast man kanske inte kan tro det)...jag skall ha dom när vi går och äter julbord..och stövletter till förstås, haha...

...en liten dragkedja längst ner på benet...läckert !

...och den här kavajen (som jag visat förut) som jag aldrig hunnit använda (från rea) skall jag ha till och en färgglad top under...blir nog bra ;))...

...det blir mycket svart i detta inlägg, hihi...den här tunikan köpte jag också på halva reapriset...på Gina Tricot...den är superläcker skall jag säga er...skön och med ett härligt fall på denna också ;))...

...höga slitsar ända upp till midjan på båda sidor...tänkte ha ett par svarta leggins under med skinn detaljer på sidorna som bryter av det svarta lite...eller ett par lite blanka leggins i svart...

...slits även på ärmarna..läckert enligt mej ;))

...super dålig bild, men jag visar den för att ni ska få ett litet "hum" om hur tunikan ser ut på....jag är iaf jättenöjd med den...gillar när det är högt i halsen och långa ärmar...den kommer att bli använd !!

...nu är det nog fullt upp i stugorna ;)....men här har det börjat lugna ner sej...hos oss är det nästan tvärt om i december, haha...full rulle kring första advent och sen flyter det bara på liksom ;))...och här blir det nog en lugn och skön julhelg ;)....men desto "fartigare" till NYÅR !.......

Ha det gott bloggisar !!
Kram Bia !

16 kommentarer:

  1. Där satt julgarderoben, jättesnyggt
    allt du visar. Och så är det så bra och
    ha något nytt för då vet man vad man ska
    sätta på sig. Gillar allt!
    Hoppas allt går bra med din pappa också
    Stor kram/AM

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggt! :)
    Och oavsett bildkvalite så är bloggerskan mycket snygg i den nya tunikan! :)
    Roligt att du visade allt fint du har hittat.
    Själv har jag köpt på mig lite nya sommarkläder och bikinis de senaste veckorna! ;)
    Stor kram fina du! ❤

    SvaraRadera
  3. Kul att du hittat så fina kläder! Jag är också ganska svart av mig nu på vintern, trist kanske men jag tycker ju om svart så varför inte? Snyggt på dig också!
    Kramar, Ann

    SvaraRadera
  4. Vilka läckra kläder du har shoppat! Det är alltid kul när man hittar sånt man trivs i!
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Säger som jag brukar: dig skulle man ha som shoppingkompis!
    Vilka snygga kläder!
    Den där tunikan klär dig mycket fint.
    Undrar om den finns på "mitt" Gina Tricot.............

    Hoppas du hittar din silverskål så du inte sålt den.
    Jag upptäckte att blått står sig väldigt fint ihop med silver.

    Ha en fin vecka nu,
    kram Anneli

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga kläder du har fyndat! Kul!

    Önskar dig en fin kväll!
    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  7. Visst är det kul att fynda kläder som både är snygga och billiga. Där har du lyckats igen. Fast ibland blir jag trött på mig själv att jag inte kan låta bli, för egentligen har jag tillräckligt. Den där kavajen är riktigt snygg o helt i min stil. Skickade efter en lång svart kavaj från Ellos i helgen med 40% rabatt...hoppas den passar.
    Ha en fin vecka...kanske med lite shopping? (hi hi...)

    SvaraRadera
  8. Jättefina klädfynd du gjort! Det lönar sig att köpa på rea :)
    Jag önskar dig en riktigt god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  9. Åhh de där jeansen ser sköna ut! Jag har nog Sveriges sämsta garderob och necessär ha ha! En ynka ensam mascara tronar i necessären och jag är sååå dålig på att köpa kläder och haaaatar att prova kläder!
    Fina grejer du hittat, bra smak har du...
    Kram Titti

    SvaraRadera
  10. Vilka härliga fynd du gjort, jeansen ser super sköna ut och koftan blir mysig att krypa in i kalla vinterkvällar. Kram åse

    SvaraRadera
  11. Hej!
    Så mycket fint du hittat !
    Skön fortsättning på december.
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera
  12. Älskar svart!
    Det är min absoluta favorit på kläder.
    Och en tunika med thigts med skinndetaljer...då är man liksom klar för äventyr=))
    Fina kläder!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  13. Åh så mycket fint du visar, du har känslan för kombinationer och att hitta gobitarna.
    Aha har ni hittat en ny plats att ha loppis tillsammans i stan?

    Ha det gott

    SvaraRadera
  14. Tack för alla tips på fina kläder! Jag behöver verkligen lite nytt men hittar aldrig något...

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Tack snälla du för alla fina hälsningar hos mig! :-) Det är fullt ös - medvetslös, just nu hos mig :-). Men det är kul med lite julrusch! Jag försöker ha bra erbjudanden ända fram till jul, så man kan fynda fina julklappar i butiken :-).

    Håller med dig om det där om att man har lyckats samla på sig många saker under åren... hmmm... ;-).

    Vad mycket snyggt du har köpt igen, de där jeansen såg så sköna ut också. Du är bra på att fynda!

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  16. Så mycket snyggt du fyndat... Jag är också en rea handlare...
    Jag känner mig rätt lugn inför jul, känns som allt är
    Klart har någon klapp kvar! Vi ska vara hos svågern m familj, det är trevligt att ha julen hemma men i år
    Så slipper vi alla förberedelser men knytis har vi så ingen skall behöva stå med allt..

    Kram Sandra

    SvaraRadera