tisdag 1 mars 2016

LITE AV VARJE OCH EN SELFIE...

Hej på er !
Idag blir det lite av varje på bloggen...har en sån där inspirations lös dag...ibland kan det ju vara så, eller hur?...så jag lägger bara ut bilder hur som helst nu...en ärvd piano stol blev lite uppiffad med lite fårskinn...

...lite mer ärvda gamla saker...såskannan gillar jag med den avvikande färgen på locket och den kommer från mamma, även smörbyttan...

...ut åkte korgstolen som jag hade här i bloggrummets myshörna...nu har jag satt dit en bekvämare fåtölj som jag hittade på Erikshjälpen för 50 kr !! för ett bra tag sedan...

...skål och bred spets från loppis...

...även den här citrus pressaren i glas för 10 kr, liten och behändig...den kommer att bli bra till att pressa lime med...och så kan man ha den framme tycker jag ;)...

...en vy från myshörnan...här har jag zoomat in lite...

...väckarklockor från loppis...påskugglan från Blomsterlandet får stå framme året om...

...och till sist en selfie...ni som följer mej vet kanske att jag inte gillar att vara med på bild...men ibland kan jag lägga ut någon...som jag sagt nån gång förut, så får man väl bjuda lite på sej själv emellanåt....och denna bild är från i fredags då vi gick ut och åt med några vänner ;))...LADY IN BLACK, haha...

Nu fina bloggerskor ska jag återgå till
dagens bestyr, så jag önskar er en fin och solig dag ;))

Kram Bia !!

24 kommentarer:

  1. Så många mysiga hörnor du har och fina saker överallt!
    Jättefin bild på dej och du är så fin i ditt korta hår!
    Ha en fortsatt skön marsdag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Du har alltid så mysigt hemma! :)
    Och snygg är du också!!! Wow!
    Men det har jag ju sagt flera gånger förut! :)
    Ha en fin fortsättning på dagen.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. Här kan jag skåda en tjusig lady in black och ett vackert ordspråk på kudde!
    Jag får goda vibbar..!
    Varma kramar vännen🙏

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Gillar särskilt pallen med kudden på :)
    Din palm är så stor och fin. Jag har en likadan, men mindre.
    Fin bild på dig oxå :))
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
  5. Skulle också vilja fynda en fåtölj.
    Du ser så fräsch ut på din selfie

    Ha en fin vecka. // Lissen

    SvaraRadera
  6. Å vad kul att få se den snygga bloggerskan...och vilket loppisproffs du är, önskar jag också vore det. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  7. Vad kul att bara få se lite inspirerande bilder från ditt hem. du är duktig på att göra loppisfynd! Och trevligt att få se dej på bild också.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  8. Bilder på mig själv blir det inte många. Du är tuff, fin och modig tycker jag!
    Din mortel och din citruspress är lika som mina. Jag gillar dem mycket och använder dem också.
    Ha det gott!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  9. Fin bild på dig! Ja jag håller mig BAKOM kameran, bara hatar att komma med på bild, så har det alltid varit :) Fina fynd igen, du måste ha bra loppisar runt dig!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  10. Ja, man drabbas då och då av att känna sig inspirationslös när man ska försöka fylla sin blogg med någon trevligt. Känner igen det. Jag har varit inne i det en längre period tyvärr.
    Så fina saker man kan hitta för en billig penning på loppisar. Sånt är kul.
    Jättefin selfie på dig.

    Önskar dig en härlig onsdagskväll !

    Stor kram från Marie

    SvaraRadera
  11. Tjusig piano stol och tjusig bild på dej!
    "Spectre" var väl ganska bra, inte fel att titta på Daniel Craig några timmar ;-)

    SvaraRadera
  12. Ha en fin dag, trots gråväder

    SvaraRadera
  13. Massor av fina fynd som vanligt! =)
    och en fin bild på dig också <3
    Kramis
    Sofia

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Vilken fin bild på dig! Roligt att se! Ojoj så mycket fint du visar.
    Fin torsdagseftermiddag och en trevlig helg till dig
    Kramar Anncathrine

    SvaraRadera
  15. Gott och blandat! Mycket fint och en fin selfie också.
    Tack för din kommentar om katten! Han mår bra och är som vanligt nu.

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Kul att se Britt herself! Hoppas du hade riktigt roligt! Älskar din pianostol med det passande skinnet.
    Tack för alla dina fina kommentarer hos mig.
    Ha en fin helg.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  17. Nu funkar det :) Hallå vännen, nu är jag här. Superfin bild på dig :) Fredags kram så länge

    SvaraRadera
  18. Gillar pianostolen. . . .ser verkligen lyxig ut med fårskinnet o kudden!
    Ja det är alltid lite extra roligt med ärvda saker. . . .de har ju en historia! Fin bild på dig!
    Önskar dig en Trevlig Helg Vännen!
    Kram/Miranda

    SvaraRadera
  19. Så mycket fint du visar från ditt hem :)
    Pianostolen är underbar.
    Jag är precis som du, gillar inte bilder på mig själv, men som bloggare är det jättekul att få ett ansikte på den man bloggar med.
    Det får väl bli en på mig snart :)
    Hoppas allt är bra med dig och att du har en härlig fredag!
    Varm kram
    Jessica

    SvaraRadera
  20. Fin pianopall! Kul med blandad kompott - ibland tryter inspirationen här med.
    Ha en fin helg,
    Birgitta

    SvaraRadera
  21. Jättefin selfie, och den lilla svarta är
    aldrig fel. Snyggt med halsbandet till. Och
    många fina saker du visar, du är bra på och
    komma på vad du ska fota.
    Kram och fin helg/AM

    SvaraRadera
  22. Helt OK med bilder lite huller i buller. Igenkännandets glädje uppstår, lite aha och vackra föremål...kan inte vara bättre! Ett inlägg måste väl inte vara så där himla planerat och strukturerat. Härligt med lite just nu-bilder. Fin selfie...jag ser inte klok ut på mina eller så är det helt enkelt så jag ser ut...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  23. Du Har ju så fint och mysigt hemma så. Har ju varit hem till dig, så jag vet.

    Du är så påhittig och kreativ vännen.

    Vilken snygging du är. Snygg Women in Black.

    Nä hörru...nu måste jag ila vidare på bloggpromenaden

    Ha en jättefin lördag i snöslasket. Kom just hem från birsta.

    Kramelikram vännen

    SvaraRadera
  24. Hoppas du mår fint vännen <3 Kram

    SvaraRadera