lördag 17 mars 2018

LITE BLOMSTER...

I dag bjuder jag på lite blomsterbilder !
Vårsolen skiner in på tulpaner som inte var riktigt fräscha när jag köpte dem...såg det först när jag kom hem...tur att de inte var dyra ! Vi har toppenväder idag...men våren lär dröja ändå...suck !

Lite fräschare tulpaner från en annan gång...och den gången var jag riktigt nöjd med dem, hehe...

...mera tulpaner !...fin färg som matchar kuddarna i soffan...

...en annan fin färg...lite lime färgade, fint till grön vas ;))...

...köpte en monstera för ett tag sedan och även krukan...den börjar få nya blad så den verkar trivas ;)...

...och den här växten bara växer på höjden !....den är snart uppe vid gardinstången !!...
Ja mina vänner nu börjar det nästan att kännas som jag inte har mycket mer att skriva om och visa...instagram är roligare tycker jag ! Har funderat på att göra ett uppehåll...men samtidigt kan man ju helt plötsligt ha något att skriva om ;)....så ni får ta min blogg som den är, ibland kanske lite roligare inlägg och ibland kanske lite tråkigare...eller inget alls, hehe...

Vi får se hur det blir i framtiden...jag säger till om och när jag lägger av....;))

Ikväll blir det roligheter. Vi ska på Jill Johnson show...That´s life...ska bli riktigt roligt och sen efter showen blir det en pub sväng ;))

Ha det gott !

11 kommentarer:

  1. Blommor kan man verkligen inte klara sig utan denna frusna vintertid! Snart får vitsippor avlösa tulpanerna men ännu får vi bita ihop och vänta.

    Ha det gott i din värld.
    Kramar från Eva-Mari som inte alls gillar insta!

    SvaraRadera
  2. Fina blomster <3 Hopp om vår. Soligt ute och så ljuvligt, kallt men ändå. Hoppas du får en skön söndag <3 Kramen

    SvaraRadera
  3. Härliga tulpaner! Ibland tycker jag att de står sig lite för dåligt, väldigt olika på buketterna vad det är för kvalité.
    Det är lite lika med mig och bloggen, det blir när det blir och instagram blir lite för mycket tycker jag. Jag orkar liksom inte dokumentera hela mitt liv hela tiden som en del gör och inte orkar jag se vad alla andra pysslar med hela tiden heller. Jag blir lite trött på alla sociala medier ibland. Bloggandet får bli när jag har lust och tid, det får räcka för mig!
    Ha det gott!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra tulpaner du har! De dubbla är ju allra vackrast, särskilt när de slår ut! LJuvliga färger också! Här på min ica har de aldrig dubbla och mina slår aldrig ut, bara torka ihop liksom.
    Då är det fint att få se dina, fina!
    Monsteran är verkligen tacksam, och så fin din ser ut.
    Ja, man får glädjas åt det som växer inomhus, när vintern är så envis utanför!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Ja nu behöver man piggas upp av allehanda växter och blommor för att stå ut tills våren behagar komma. Är galet trött på snö och kyla.
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  6. Härligt med tulpaner, det finns så många olika sorter. Jag bloggar nog hellre än lägger ut på instagram, hoppas att du fortsätter att blogga.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Det är så skoj att kika in hos dig, jag hoppas du stannar men om inte kommer jag följa dig vidare på instagram vännen <3

    SvaraRadera
  8. Tänk vad blommor kan muntra upp!
    Hoppas du fortsätter!
    Önskar dej en fin helg!

    SvaraRadera
  9. Fina bilder :)
    Jag känner som du angående min bloggen, funderar också
    fram och tillbaka, får se jag också hur det blir.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังออนไลน์

    SvaraRadera
  11. Jag läste en kommentar online från en USA-baserad journalist avslöjar hur hon hittar en pojkvän (Mr.Right) 2 månader efter att hennes ex pojkvän bröt upp.
    Jag skickar ett e-postmeddelande för att kontakta samma Dr. Amiso eftersom jag har dessa kraftfulla avsikter att saker kommer att fungera för mig, jag trodde på vittnesmål är bevis i verkligheten. Jag insåg att det här skulle vara bra att dela här eftersom jag vet att det kommer att inspirera andra också.
    lyckligtvis för mig kom jag över Dr. Amiso e-postkontakt i ett blogginlägg. I dag vittnar jag med glädje och lycka till världen ... detta är ett av de mest glada ögonblicken i mitt liv. Dr.Amiso den storslagna kärleks-stavningen, startade en trollformel för min räkning för att återhämta min ex-man med sin trollformel och magi.
    Jag är gift i över 6 år och det var så hemskt eftersom min man verkligen fuskade på mig och letade efter en skilsmässa, vi blev uppdelade för 3 månader sedan och vi kom tillbaka igen efter så mycket tiggeri med trevliga gåvor av kärlek.
    Jag älskar min man så mycket. Jag kunde inte ha gjort någonting för att skada honom eller få honom att måla sig illa längre ... jag ville bara att han skulle älska mig för alltid. idag lever vi båda lyckligt tillsammans. Jag älskar honom så mycket. Min poäng är att han var min första kärlek (åtminstone det är som det känns).
    Jag är glad och tacksam för den här stora mannen. Först hade jag rädsla för tvivel, men jag försöker och det fungerar till mitt bästa. Jag är säker på att det här fungerar också, 100% säker.
    kontakta honom via hans personliga amail {herbalisthome01 @ gmail. com}
    han har befogenheter att lösa följande relationsfrågor;
    * Love Spells Win-Back Ex-älskare och bär ditt eget barn.
    * Magi för framgång och marknadsföring
    * lycklig charm - BUSINESS STAR och fri från kidnaper eller assasinating.
    * avdelningar - SKYDDSHAK, och lång livslängd.
    * förbannelseupplösning, fettförbränning och bantning.
    * spirituell rening, Penis och bröstförstoring.
    * fertilitetsmagi - FRUITS OF WOMEN
    * dekret magi, STAV LOTTERI & VINN-SPEL STAV
    Internet hjälper verkligen mycket med att ge en snabb och brådskande lösning på livsproblem. herbalisthome01 @ gmail. com

    SvaraRadera