torsdag 7 juni 2018

BLOGGPAUS !...

Hej go vänner !
Det är jag som är Bia!....och efter att ha bloggat sedan 2012 har jag nu beslutat att ta en bloggpaus. För hur länge vet jag inte...men i alla fall över sommaren.

Det har varit roligt att blogga och jag har fått så mycket respons, ni har varit såå trevliga och gett mej fina kommentarer. Men nu känns det inte lika  inspirerande längre...jag har tappat många läsare, får lite kommentarer och det känns som jag skriver och visar bilder för nästan ingen. Jag är ingen sådan person som har min blogg som en dagbok...(som en del av er ;)) jag vill inspirera, och bolla lite med det ena och det andra till er som läser och när jag då får lite läsare känns det meningslöst. Vad ska man ha en blogg till om ingen läser ??....det är min åsikt...vet att några av er inte håller med mig...men vi är olika ;)).
Antar också att boven i att jag tappat läsare är instagram. Jag gillar insta bättre och har ju även det så jag väljer insta ;)). Kanske gör jag även några av er besvikna...för jag vet ju att några gillar min blogg, hihi...men så får det bli framöver.

Kanske ses vi igen framöver men jag vill inte lova något...det beror ju kanske också på lite om någon överhuvudtaget saknar mig, hihi...hur som helst känns det skönt att bara ha instagram ;))
Ni som vill fortsätta följa med i mina yviga svängar kan kika in på mitt instagram, där jag heter..... bia_hag....

Ni är hjärtligt välkomna där....

Sist men inte minst vill jag önska er en riktigt trevlig och skön sommar !!

KRAM FRÅN BIA !

12 kommentarer:

  1. Tråkigt för oss som följer dig och för mig som gärna ville se mer från ditt torp! Men jag förstår ditt beslut och hoppas att du fortsätter till hösten igen. Jag gillar inte alls det mer statiska Instagram, bloggen blir mycket personligare tycker jag.

    Önskar dig en fin och alldeles lagom varm sommar!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. DEt är några år som vi har bloggat tillsammans kära Bia,jag startade oxå 2012..Åren går ,jag fortsätter som jag har gjort dom sista åren,lite då och då.Och vi syns ju på insta..Kram och trevlig sommar..

    SvaraRadera
  3. Önskar dej en skön sommar och hoppas återse dig till hösten!

    SvaraRadera
  4. Önskar dej en skön sommar och hoppas på återseende!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Klart du ska välja med hjärtat! Men trist...ja för en gammeldags bloggare som jag, som inte gillar det enorma flödet i insta! Men kom tillbaka när du vill, åtminstone jag finns kvar här som en gammal fossil i bloggvärlden ha ha! Men jag förstår dig så väl...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  6. Kommer sakna dig här på bloggen men följer dig vidare på instagram vännen <3 Kraaaam och bra att du följer hjärtat <3

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en skön sommar och hoppas att du känner för att återvända till bloggen igen. Kram Åse

    SvaraRadera
  8. Njut av pausen, kan verkligen behövas! Kram

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en härlig sommar på torpet!
    Så kanske vi ses igen i höst!!! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas du får en underbar sommar och ta hand om dig! :)

    SvaraRadera
  11. Min berättelse är förmodligen typisk, men jag hittade en lösning för att lösa min relationskris. Min man föll i en affär med en annan kvinna på jobbet och lämnade mig.
    Jag fick äktenskapet Spell casting-programmet av en andlig far Dr.Oduduwa var mycket hjälpsam som min äktenskap healer
    Han kunde föra tillbaka min ex man hem till mig, det var en överraskning för mig, jag vill gärna förklara hur det hela händer,
    Min make var väldigt kärleksfull och omtänksam till en början, men han ändrade för några månader sedan han fick ett nytt jobb i Stockholm stad och han flyttade till att bo där han träffade en ny dam, de blev kär och började fuska på mig varje gång han flyttade in att bo med henne i ringde mig på telefon för att be om ursäkt precis omedelbart efter den dag kärleksförtrollen lanserades, mitt ex kom tillbaka hem för att be om ursäkt och be om min förlåtelse, idag är vi lyckligare än någonsin tidigare, saker blir mer bättre, intressant och söt. Jag kunde inte ha gjort det utan hjälp av denna Baba. Jag skulle ha gett upp och trodde att eftersom min man såg någon annan, så sa han att vi var klara. Efter lunch av Love spell, ringde min man mig på mobiltelefon och han återvänder hemma en dag efter. Jag är tacksam, jag rekommenderar honom för alla som har problem med äktenskap eller förhållanden för att lösa idag snabbt konsultera denna spirituella stavhjul för att återvända ex kärlek, snälla finns det ingen anledning att tveka eller tvivla bara meddela honom på e-post: (dr.oduduwaspellcaster@gmail com)
    Idag är alla mina bekymmer över. detta är en positiv avsikt jag måste dela här här, eftersom jag tror så mycket att Dr.Oduduwa kärlek stavkanal kommer att hjälpa någon här att återställa tillbaka förlorade kärleksförhållanden.

    SvaraRadera