tisdag 12 juni 2012

Nu har jag köpt en ny kökslampa...igen. Jag blev helt förälskad i den här(inte loppad) , jag måste bara ha den(är det nån som känner igen sig) Den är i skrynkligt vitt tyg. En riktig sommarlampa.

Så här ser den ut på nära håll.

Jag gillar den här moderna kopparlampan. Har  några koppar  kannor och fat på landet också. Där passar det bra. Skall vara lite gammal stil på ett torp tycker jag.

Den här nattljusstaken i plåt sprider ju också lite ljus. Gillar lite råa saker , och rostigt får det också vara. Ju slitnare sakerna ser ut, ju läckrare är dom, eller hur?

Nu skall jag städa och pyssla lite i huset. Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Japp så är det, slitet är vackert tycker jag! Lampan är heeelt ljuvlig, jag vill ha både golv-och bordslampan oxå...för visst är det Ikea?!
    Åh sol och 19 grader, jag säger bara njuuut...å skicka hit lite sol till mig är du snäll, fniss!

    Ha nu en toppendag!
    Kram kram!

    SvaraRadera
  2. Var på Ikea häromdagen men de hade inte taklampan hemma...hade tänkt att köpa den
    Jättefin är den

    Kram Rosa

    SvaraRadera