fredag 15 juni 2012

Till Torpet!
Nu mina vänner flyttar vi ut till torpet över sommaren, därför kommer jag inte att  blogga lika ofta som jag gjort. Men några ggr i veckan kommer jag att höra av mej . Titta gärna in till mej lite då o då för att se om jag har något roligt att skriva o visa. Här kommer jag nog att sitta o koppla av en stund ikväll.

Det verkar som att de som inte har blogspot konto inte kan  lämna kommentarer till mig. Är det någon som vet hur man kan ändra detta?


Fånga dagen mina vänner !

Jag återkommer till veckan.

Ha en trevlig helg !

4 kommentarer:

  1. Nejdå, jag glömmer dig inte *ler*...Vad mysigt att bo i torpet över sommaren, ser jättefint ut!
    Hmm, går det inte att kommentera anonymt?...ja annars vet jag inte, är den mest otekniska som finns, haha!

    Ha det gott nu då & kraaamen!

    SvaraRadera
  2. Men så fint det ser ut i ditt torp, Bia. Nu får vi hoppas på att värmen kommer snart. För nu är vi värd lite sol och sommar.

    Tog en promenad på förmiddagen, då var det faktiskt lite varmt.

    Ha det så gott. // Lissen

    SvaraRadera
  3. Så härligt att flytta ut till ditt fina torp. Ha nu en mysig lördag kväll.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  4. Jag igen...tänkte lägga mig som följare av din blogg så jag inte tappar bort mig men hittar ej just den funktionen hos dig
    Kram

    SvaraRadera