lördag 22 september 2012


Badrum(dröm)......

Vi skulle behöva renovera vårt badrum, men i väntan på det , så får man väl drömma lite....o njuta av dom här annorlunda badrummen ...eller vad tycker ni?....

Lite kvinnligt.......

Badkar i zink!?... I like.....

Skulle ni vilja duscha här!?.....

Kranarna gillar jag.....lite guld o flärd....

Snyggt badrum......men jäkligt fula tofflor.....

Tänk att sitta vid det här fönstret o drömma....med ett glas vitt......

Härligt med det där steget  o snygg mosaik....eller vad det är.....

En sminkvrå kanske.....

Nu hade jag tänkt gå en sväng i skogen idag, men så kom regnet så det blir ett Yoga pass i stället....men det är inte helt fel heller....vad gör ni i dag/kväll.....själv ska jag tända massa lyktor ikväll o se Körslaget....ha det gott!!

Kramen!!!!

12 kommentarer:

  1. Ja vilka drömmar och vilka badrum med betoning på rum ;)
    Jag ska på ölprovning i kväll!
    Ha det Sussi

    SvaraRadera
  2. Drömma och planera, är också lite härligt. Fina bilder

    Mitt badrum skulle verkligen behöva fixas.

    Ha en fin helg. // Lissen

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fantastiska badrum, tänk om man hade haft ett sådant;)

    Här myste vi i vårat "nästanfärdiga" tv-rum igår med tända ljus.

    ÖNskar dig en härlig söndag
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  4. Tack snälla..:-)

    Åh va mysiga bilder du visar. Det finns ju verkl så mycket fina badrumsideer, gäller bara att hitta sin stil och de är inte alltid så lätt..

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Idag har jag varit ut på en kortare promenad, vilket härligt höstväder vi har!!
    Annars känner jag mig väldigt seg efter gårdagens shopping, det tar på en gammkärring att springa runt i affärerna;)
    Kram♥

    SvaraRadera
  6. Tack för ditt besök.
    Vilka underbara badrumsbilder du har hittat.
    Självklart blir det mys med tända ljus.
    Ha en mysig kväll!
    Kram Carita

    SvaraRadera
  7. Härliga badrumsbilder känns lite medelhavsinspirerat med terracotta och olivträd, mysigt. Skönt med ett yoga pass, själv är jag på väg till svärföräldrarna och hoppas på lite god mat ;)

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  8. Vad mycket spännande du hittat! Jag gillade verkligen badkaret i zink. Någon gång blir det nog dags för oss att byta ut vårt badkar, just nu vill jag inte ens visa det. Nu till kvällen kommer jag ta fram målarpenseln och gå loss på ett bord som jag lovat min dotter, härlig söndagssysselsättning...
    Kram Mariette

    SvaraRadera
  9. Vilka fantastiska bilder, tänk om man hade ett sådant badrum... Badkaret i zink var verkligen superläckert!
    Önskar dig en härlig start på nya veckan!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  10. Vilka fina inspirationsbilder kram Diana

    SvaraRadera
  11. Vilken häääärlig badrumsinspiration!!! Ljuvliga bilder!! Mysig lite hörna vid fönstret också:)))Skulle verkligen behöva göra om ett av våra badrum...

    Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera