söndag 9 september 2012


Lite av varje...


Dom hade rea på josen på Rhodos (haha)


Är det någon som kommer ihåg den här gamla Yes flaskan. 
Den kom i begränsad upplaga för några år sedan. Jag har den framme på diskbänken, o fyller på från ett vanligt diskmedel.

Hittade en gammal tidning från 1959 på torpet , drog bort en flik o lindade runt två ljus.

Jag samlar på gamla diskhandukar från förr...tycker dom är härliga o har en historia bakom sig.

Ett gammalt tråg som jag hittade på torpet. 

Några gamla nycklar som jag har lagt på ett metall fat.

Söta pannlappar från IKEA...

Vår goa Siames Siri , ute på landet i somras...

I mitt förra inlägg visade jag ett hus vid havet ...det är inte vårt hus...tyckte bara bilden var fin med lite vemod i...en del av er trodde att det var vårt...men nu vet ni.

Önskar er en fin o mysig söndag.
Kraaam!

6 kommentarer:

  1. Många fina ting och visst kommer jag ihåg den flaskan .
    ha en skön Söndag
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  2. Så många mysiga bilder du bjuder på, min favorit är brickan med nyckarna för den innehåller två av mina svagheter brickor och nycklar;)

    Önskar dig en härlig avslutning på veckan och en fantastisk start på nästa
    KRam
    ANnie

    SvaraRadera
  3. Tycker också om gamla handukar, men har bara några. Nycklar har jag på ett fat också.

    Lyssnade också på gammal radio OCH skruvade :-)

    SvaraRadera
  4. Vad mycket mysigt du hittar på torpet, en riktig guldgruva!
    Så fint frukt fat det blev.
    Sov gott,
    Sussi

    SvaraRadera
  5. Oj vilka fina bilder!!! Det där tråget skulle jag verkligen vilja ha!!! Tycker det är så himla charmigt!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  6. Så fint och enkelt med ljusen.
    Kram Agneta

    SvaraRadera