fredag 16 juni 2017

LITE SOVRUM...

Hej!
När man har både en blogg och instagram så blir det lite samma bilder man visar...och ibland vet man inte om det var på bloggen eller insta som man visade bilderna. Men idag får ni se sovrummet i sommarskrud...har visat rummet på insta (det vet jag iaf, hehe)...rosa , grått och vitt är det nu ;)...

...ovanför sängen hänger den här tavellisten...ändrar lite där uppe ibland, nu var det spegeln som åkte upp...och har redan tagits ned, haha...min gamla Barbie från 60-talet hänger med ;)...

...insynsskydden i plåt gillar jag ;)...

...jag ser möjligheter i mycket gammalt skrot som jag hittar lite här o var...ett smalt gammalt fönster som jag fann på torpet har jag satt upp i sovrummet...under står en runt pall i fårskinn (fusk) på vita träben, men den kom inte med på bild ;).

Och äntligen behöver vi inte vakna till ett väldigt ljust sovrum på morgonen...vi köpte en grå rullgardin och jag  blev så glad att det fanns gråa (har inte sett mer än vita och svarta ) se så bra det blev mot den grå väggen !! nu är det faktiskt lite svårt att vakna på morgonen, hihi...

Och äntligen har vi haft sommarväder ett par dagar. Blir så glad när solen skiner och värmen kommer. Tyvärr så är den bara på tillfälligt besök !...men den kommer väl tillbaka får man hoppas !
Lite ängsblommor bjuder jag på så här på fredagskvällen !!

Hoppas ni får en TREVLIG  HELG  vänner !!

Kram från Bia !

Kika gärna in på mitt instagram bia_hag heter jag där ;))

10 kommentarer:

  1. Vilket mysigt sovrum <3 Hoppas du har det fint vännen :) Är ju så lyxigt att kunna plocka in färska blomster så här års. Kramen

    SvaraRadera
  2. Haha...ja det är sant detdär med bilderna. Man vet ju liksom inte vart man har satt in bilderna.
    Jättefint och somrigt har du. Du är ju sååååå kreativ vännen. Fina bilder.

    En stor KRAM

    SvaraRadera
  3. Vilket somrigt och inbjudande sovrum du har! Skönt med mörkläggningsgardin när solen strålar på morgonen.
    Ha en härlig fortsättning på helgen.
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Härligt med rosa...ser så mysigt ut! Fin bukett också - tack snälla du :)
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  5. Mysigt sovrum!

    Ja den serveringsvagnen är en favorit, och det rostiga tror jag man gillar också för att det bryter av mot det uppenbart vackra i en blomma, kontraster ;)
    ha en fin kväll! kramis

    SvaraRadera
  6. Jag älskar din stil att blanda både lite gammalt och nytt🤗
    Även dina fina idéer för saker och ting=)Såsom det gamla avlånga fönstret som bonad. Tack för att du delar med dig🤗🤗

    SvaraRadera
  7. Jag älskar din stil att blanda både lite gammalt och nytt🤗
    Även dina fina idéer för saker och ting=)Såsom det gamla avlånga fönstret som bonad. Tack för att du delar med dig🤗🤗

    SvaraRadera
  8. Så fint du har, det är så snyggt att blanda stilar och prylar. Det blev väldigt snyggt med fönstret,.. Har också en barbie, fast hon står i garderoben kanske skulle plocka fram henne.
    Ha en underbar dag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  9. Alltid roligt med dina bilder både här och Instagram!
    Önskar dej en trevlig midsommar!

    SvaraRadera