onsdag 21 juni 2017

VAD KÖPTE JAG DÅ ?...

...när vi var på Gran Canaria i maj. Jo, den här stora shopping väskan i smutsrosa och en rosa portmonnä . Det var marknad varje tisdag utanför San Augustin, så vi tog bussen dit och kollade förstås. Och jag är supernöjd med prylarna jag köpte ;))...

...super gillar portmonnän. Både sedlar och mynt ryms i den.

...fick även tag i en betydligt mindre väska. Bra att ha när man går på tex. krogen. En portmonnä och mobil ryms lätt där...lite smink också, hihi...design Michael Kors...

...denna spetskofta är jag också nöjd med...fin på sommaren till en sommarklänning kanske ?

...och mina favoritskor som jag köpte i Playa del Ingles...ångrade mej bara att jag inte köpte ett par svarta också ! 

...lagom klackhöjd (fast jag går gärna i lite högre också ) Jättesköna...dragkedja bak i hälen ;))...dom har jag nog i midsommar ;)...som sagt , favorit i sommar !

Till sist får ni se en "sommarbild" från Gran Canaria, med en förhoppning om att sommaren kommer tillbaka med sol och värme, så vi kan vara på stranden och sola och njuta av den svenska sommaren som faktiskt kan vara underbar !!

Nu önskar jag er vänner en...

Trevlig Midsommar !!

14 kommentarer:

  1. Vilka läckra väskor du hittade! Ja, det gäller att passa på -minns att just väskor och skor var lite billigare i Spanien förr i tiden,kanske samma på GC. Jätteläckra skor och spetskofta!
    Önskar dej en fin och skön midsommar!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  2. Vov, så mycket fint du har köpt, det blir inte lätt att välja vilken väska man skall ta.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Allt är jättesnyggt...Man kan hitta en hel del snygga saker på marknaden.Allrahelst skor är fina där tycker jag,kan vara något hal sula bara..Så se upp:) Ha de gott..kramiz

    SvaraRadera
  4. Jätte läckra saker du köpt. . . gillar både väskorna o skorna!
    Önskar dig en Härlig Midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hihi, ja kameran går varm i denna parken ;)

    Tack detsamma!! Kramis!

    SvaraRadera
  6. Så snygga skor, och väskor! Tack för bilden från Gran Canaria, trodde först att det var Puerto Rico...men ser sen att det inte är där.
    Ha en Trevlig Midsommar du med!

    SvaraRadera
  7. Superfin väska, den rosa :) Me like mycket <3 Och skorna är ju med så himla fina :) Vilka fynd. Hoppas du får en härlig midsommar vännen <3 Stor kram

    SvaraRadera
  8. Mycket fint du har handlat! Önskar dig en fin midsommarhelg!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. Wow!!! Så många fina grejer!
    Trevlig fortsättning på midsommarhelgen!

    SvaraRadera
  10. På den marknaden kan man faktiskt fynda en hel del! Jag köpte flera armband och förra året en väska. Visst finns det snygga skor i Spanien, jag provade massor, men det blev inget köp den här gången.
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  11. Snygga saker! Den rosa väskan är sååå fin...
    Ha nu en fortsatt skön midsommar :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  12. Läckra väskor och skor till läcker böna��
    Kramen��

    SvaraRadera
  13. Underbart med lite shopping, skor och väskor kan man inte få för många av!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  14. Men wow vad mycket snyggt du fyndade, förstår att du är mer än nöjd. Kramisar Tina

    SvaraRadera