lördag 17 februari 2018

VARDAGS OUTFIT...

I dag tänkte jag visa er några enkla vardagliga kläder...det är ju trots allt det vi använder mest. Och det är kläder från vinter rean ni får se...slutrea , billigt och bra ;))...50 kr gav jag för denna skjorta med påsydda gröna och vita stenar upptill. Vill man kan man även ha en festlig kjol eller svarta snygga byxor till så blir det lite festligare ;) Så denna kan man faktiskt ha till både vardag och fest ;).

Bara älskar dessa kängor....slutrea...och de har kostat 499 kr och jag gav 174 kr för dem...ett kap med andra ord !...användbara till jeans eller varför inte till kjol med svarta täckande strumpbyxor...blir hur bra som helst.

Den här outfiten gillar jag. Jeansen hade jag sedan förut, men det är en lite ljusare och skarpare färg än "vanliga" jeans. Passar perfekt till kängorna och topen....som jag köpte för 75 kr (jag köper nästan alltid billiga kläder, eftersom jag lessnar fort på det jag har) Kan liksom inte köpa märkeskläder....nej det är inte min grej !

Så här ser den ut på närmare håll...gillar färgerna i den. Den blir bra till våren...

Den har en liten volang på ärmen också...en lite fin detalj ;)

En helt enkel vanlig tröja (50 kr) kan man piffa till med ett halssmycke eller sjal...då blir det lite mer piff på den...halsbandet kommer från Indiska och är många år gammalt.

En verkligen alldaglig tröja...inget speciellt med den alls förutom att den bara kostade 50 kr, hihi...till svart blir den bra...även till vitt lite längre fram. Den är inte så tjock och i bomull så den kan man ha kyliga sommarkvällar också ;)

Jaa hörrni, det blev ett inlägg den här gången också...men nu är det en vecka mellan inläggen och ibland vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om...jag är desto flitigare på instagram...så kolla in vet ja´...bia_hag

Ha en trevlig helg !

6 kommentarer:

  1. Men åhh så fina fynd. 50 kronor st. för dom fina tröjorna. Allt var supersnyggt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vilka snygga fynd du har gjort :)
    Fin lördag till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Kul när man hittar billiga, användbara kläder.
    Ha en fin helg.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  4. Fina fynd du har gjort! Roligt när man kan göra lite fynd, och att det är snyggt dessutom!
    Lite annan stil har jag, men har också hitta lite på rea! Alltid kul med sånt, och man känner att man vill förnya sej lite inför våren nu!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kramar
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Riktigt snygga kläder <3 Roligt när man lyckas fynda så. Hoppas ni har en fin helg vännen :) Kramen <3

    SvaraRadera
  6. Fina fynd du gjort! Jag har också marinblå boots som jag hittade i Berlin i höstas. Gillar dem mycket och bara det blir mindre snö ska de åka på igen. Just nu är det Canada goose-kängor som gäller i den här vargavintern vi har. Börjar ledsna lite nu faktiskt!
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera