lördag 20 februari 2016

FAVORITER I REPRIS...

Hej !
Vad gör man när bilderna börjar sina, jo man kan ju visa om dom igen, haha....så får det nog bli idag...för nu är det stillastående på  "kamera " fronten. Min favorit stol i vinterskrud...svart fårskinn...

...och nu har den fått en mer vårlik klädsel...jag brukar kalla detta hörn för "Vintage hörnet"...bara så ni vet, hihi...

...jag vet, det är proppfullt här på byrån...dottern tycker det är alldeles för mycket saker där...men jag gillar ju det jag har satt upp där...så det får vara så här ändå ;))...

...resväskan och blomman fick vara i det här hörnet...typ, en timme ?!...nu är dom väck !...

...jag gillar skänkar men har aldrig fått tag på någon gammal och sliten...så den här i " ny stil " får duga...och cykeln bara älskar jag...mitt lilla fynd ;))...

...vi har börjat med nyttigare snacks på helgerna...så här kan det se ut hos oss (fast visst fuskar vi ibland ) en bit brie kan också slinka ner och lite vitt eller rött vin ;))...men chips och ostbågar har vi dragit ner på rejält !...denna bild får avsluta dagens inlägg !!

Nu önskar jag er en trevlig Mello lördag (här blir det i alla fall mello i kväll )

Kram Bia !

19 kommentarer:

  1. Fina fårskinn! Det är roligt att flytta om på saker och det är precis vad jag sysslat med idag :)
    Ha en fin Mello lördag! För mig blir det troligen dans ;)
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Gör inget att det är repriser på bilder, särskilt inte när de är så fina som dina. Glad att se att du också har mycket på dina skåp och hyllor. Samma här och ungdomarna fnyser lätt... Just nu har vi tömt fönster och lite bord för vi renoverar fönstren och då ser det så ljust, tomt och rent ut. Funderade ett tag på att man kanske inte ska sätta tillbaka allt. Undrar just hur det kommer att gå...
    Kram / RosMarie

    SvaraRadera
  3. Det är ju alltid fint med fårskinn och bra när man tröttnar och kan byta ut dem lite ibland.
    Din byrå med många saker på är fin och är det bara saker man tycker om så kan det gärna vara lite för många på något ställe tycker jag, så behåll det sådär du!
    Det blir nog mello för mig också ikväll!
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  4. Hej Bia!
    Så underbart vackra hörnor du har i ditt hem, dom kan vi inte få nog av!
    Hoppas allt är bra med dig vännen och att ni får en trevlig kväll med mello och allt!
    Gillar ditt snacks vi försöker också bättra oss!🌷🎶
    Varma kramar från Ghugge

    SvaraRadera
  5. Vilken mysig hörna du har där med den läckra fåtöljen!
    Säkert får ni en härlig kväll med både nyttigt snacks och lite vin, kanske!
    Ha det gott!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  6. Jamen så är det! Lite repris får det bli ibland...
    Önskar dig en skön kväll i myshörnet!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  7. Ja ibland finns det inte tillräckligt med bilder till alla inlägg men då passar det ju bra att köra repriser ;) Ikväll kollar jag också på mellon. Kram

    SvaraRadera
  8. Klart att man kan anv bilderna mer än en gång... inredning så kan ju ett kök visas 48 ggr från alla vinklar! Kör på!
    Ja jag gillar ff min tapet...
    Nope ingen Mello här

    Ha en fin kväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Det är mysigt med fårskinn, perfekt över allt. Du har så många fina saker, kul när man flyttar om dem... det blir som nytt igen.
    Ha en bra dag!
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  10. Visst kan du använda bilderna fler än en gång. Det är ju inte säkert alla bloggvänner hunnit sett dom, och för oss som har sett dom blir det ju kul att se dem igen.
    Såg på mellon igårkväll....tyckte väl att låtarna var lite sisådär. Bättre förra veckan.
    Men smaken är som baken haha.
    GladKram och trevlig söndag min vän.

    SvaraRadera
  11. Så mycket fina saker du har.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  12. Mycket fint hos dejBia och man får hitta nya fotovinklar när man fotar igen. Eller hur :-)

    Ha en fin start på veckan

    SvaraRadera
  13. Fin hörna, hela rummet ser fint ut.
    Och så gott med jordgubbar, lite brie
    till så blir det ännu godare.
    Vi tittade på melodifestivalen igår, men
    jag måste ha konstig smak för min låt gick
    inte ens vidare. Swingfly och Helena.
    Kramar och fin kväll/AM

    SvaraRadera
  14. Härlig favoritstol. . . .snyggt med svart fårskinn. . . undra på att du trivs där!! :-)
    Foton i repris gör ingenting alls. . . .det är alltid några som inte har sett dom tidigare!!!
    Många saker på byrån SKA MAN HA. . . .det är bara snyggt!!
    Ha en fin vecka vännen!
    Kram/Miranda

    SvaraRadera
  15. Hej Bia!
    Fårskinn står på min önskelista sen länge, så fint att inreda med!
    Vad mycket vackert du har där i din vintagehörna, cykeln är ju hur fin som helst:)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  16. Så fint och personligt hem du har Bia! Vackert och trivsamt. Kram

    SvaraRadera
  17. Härligt med hörnor att skapa stilleben i!
    Många fina prylar ser jag=))

    Hoppas att du får en fin start på veckan!
    Kram Hannis

    SvaraRadera
  18. Så oändligt sorgligt med Kathrine.
    Jag visste, fick mejl från hennes
    sambo i fredags. Kommer sakna henne
    jättemycket.
    Varm kram till dig/AM

    SvaraRadera
  19. När bodde du i Göteborg? Håller med, en sådan mysig stad

    SvaraRadera