tisdag 30 maj 2017

GRAN CANARIA...

Och AMADORES...vi åkte med buss hit till den konst gjorda stranden som dom fraktat sand från Karibien till...såå himla fint ställe !

Här går man och njuter på strandpromenaden, här finns restauranger och butiker...vi käkade lunch här ! Obs det är inte jag på bilden !!

Ser ni vilken härlig park de har gjort...jag tog av mej skorna och gick på gräset, det såg så inbjudande ut, hihi...det är ju alltid finare i verkligheten...svårt att ta bilder i varje vrå så att säga ;)...

Fina båtar låg det där också...

Så grönt och fräscht...

Och som sagt jag tog många bilder från parkområdet ;)...

Många hotell nere vid vattnet...

Stranden...

...och jag badade där, här har ni bildbevis, haha...det var bara kring 20 grader , inte som i medelhavet precis, men när man väl kom i var det jättehärligt !
Hoppas ni inte tröttnar på bilderna från semestern...för det kommer nog några till senare ;))....

Ha en fin vecka !!

Kram från Bia !!

14 kommentarer:

  1. Men åh vilka härliga bilder! Verkar som ni hade det bra ;) Kramis!

    SvaraRadera
  2. Så härligt ni haft! Nu får du njuta hemmavid också. Hoppas ni får det varmt och skönt snart!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Ser härligt ut! Njut av semestern!

    SvaraRadera
  4. Ser jätte härligt ut! Och vilka vackra bilder. . . .!!!
    Vädret här hemma går ju verkligen upp o ned. . .ena dagen +27 och andra dagen +12. . . .!!!? Jätte konstigt. . .men man har sluppit snö iaf!!!
    Önskar dig en fin lååånghelg med både Pingst & Nationaldag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Så härlig semester ni varit på, underbara bilder. Kram Suss

    SvaraRadera
  6. Ljuvliga bilder, jag bara njuuuter...
    Ha en härlig fredag!
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  7. Fina bilder och folk lägger ju ut semesterbilder nuförtin......vart dom har varit å så. De vill ju gärna visa vänner å bekanta.

    Men så kallt vi har...det som är tur i oturen är ju att man inte kan sola så mycket. Tänkte på skadligheten.

    Ha en fin pingst vännen och KRAM

    SvaraRadera
  8. Jag känner igen mig på alla bilderna! Amadores är verkligen fint och så härligt när vattnet blir sådär turkost. Vi badade mycket i havet när vi var där. Inte kallt alls tycker jag!
    Trevlig pingst!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  9. Åh ser verkligen härligt ut!!! :)

    SvaraRadera
  10. ÅH, härliga bilder från min favoritö! Vi brukar bo ganska nära Amadores stranden, brukar jogga nästan ända fram dit på mornarna från Puerto Rico, men jag är dålig på att bada i det kalla havet när vi är där i januari! Hihi...
    Nu får gärna värmen komma till oss i Sverige också!
    HA en trevlig pingst!

    SvaraRadera
  11. Ser härligt ut, längtar efter att ligga på stranden och även ta ett bad utan att frysa...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. Vi tröttnar nog inte på dina bilder men de väcker ju en välbekant längtan efter att få uppleva det vi också! Det dröjer väl lite innan det blir dags för bad här hemma. Känns så idag iaf...
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  13. Dööör så fina bilder, ni måste ha njutit något alldeles extra. Vill också åka iväg till sol och värme. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  14. Ser himla härligt ut! Har aldrig varit utomlands faktiskt, men vem vet vad framtiden har att erbjuda ^^ Kram L

    SvaraRadera