söndag 31 december 2017

GOTT NYTT ÅR !...

Sista dagen på året...och vi får hoppas att det blir ett gott nytt blogg år också !....känns lite vemodigt att lämna detta år bakom sig...men även spännande med ett nytt !!

Det blir lite glimmer och glamour en dag som denna...dessa kristaller i form av en ljusslinga är köpt på Rusta och lyser fint på en bänk på Nyårsafton ;)...

...och dessa lyser lite varmare...

...och jag tror granen redan börjat skjuta fyrverkeri...skott...haha (den var dålig)

Här förbereder vi för kvällens nyårssupé för fullt...tyvärr vill jag inte avslöja vad det blir, för kanske kikar gästerna in hit, hihi...men det blir gott kan jag avslöja och vi blir garanterat mätta !

Nu vill jag bara önska Er som kikar in (och det har tyvärr blivit färre ) ett riktigt GOTT NYTT ÅR !!

KLACKARNA I TAKET !!

kram Bia !

7 kommentarer:

  1. Gott Nytt 2018!

    Nyårskramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Ett riktigt Gott Nytt År till dig och vi får hoppas på ett underbart 2018.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du fick en underbar afton och att du nu får en fin start på 2018!
    Kramar från Ann

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en god fortsättning på det nya året! :)

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på 2018 önskar jag dig!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Ser fram emot 2018!
    God fortsättning!

    SvaraRadera