lördag 20 januari 2018

BLOGG/MYSRUM...

Hej !
Efter snart 6 års bloggande (herregud så fort det går) så är det  nästan omöjligt att inte visa lika bilder (nästan) på bloggen igen !...man byter ju inte inredning som man byter skjorta så att säga, så antingen får man ju sluta att blogga eller så börjar man om med inredningsbilder från hemmet igen. Och så antar jag att det är för många av oss...sen kommer man ju inte ihåg hur det ser ut hos andra och så är det väl också för er när det gäller mitt hem ;))...så idag visar jag mitt bloggrum igen...

...ampeln kommer från Ikea och den är bauta lång...och  jag gillar den robusta stilen på den...

...som ni ser har jag naturfärger i rummet...mycket brunt, förutom fondtapeten då förstås (och den har jag lessnat på så jag vill ha ny tapet där)...kofferten kommer från loppis. Bakom den står en bit av ett gammalt tak som jag hittat i våra gömmor....och jag tokgillart ;)...skulle man även kunna ha som en sänggavel till enkelsäng ;)...

...och jag har inte lessnat på mitt "stubbord"...passar så himla bra med övriga  inredningen i rummet...

...och favoritplatsen i rummet är här !...mysigt att sitta där och läsa eller drömma sig bort ! Pallen gillar jag mycket och fåtöljen är från loppis den gav jag femti kronor för och den är creme färgad men jag har lagt ett ärvt överkast över den.

Och de här stora korgarna (som snart finns i varje hem) är bra att ha växter eller annat smått o gott i ;))...och snygga är de också ;). Jag har tre olika storlekar på dem...men bara den här är med mönster...
Som sagt så tycker jag att jag visar mycket samma o samma, men man får väl hoppas att jag snart har lite nytt att komma med...till sommaren blir det nog bättre  när jag har torpet och trädgårdar att fota i...så håll ut vänner !!
Ljusare tider kommer ;))

Ha det gott !

9 kommentarer:

  1. För mig som är ny här är det ju jättekul att få se hur du har det. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Mysigt ju! Du har öga för inredning!
    Hoppas du har en fin helg, kram!

    SvaraRadera
  3. Jätteroligt att se dina interiörbilder! Det gör inget att du visat en del tidigare, roligt i alla fall!
    Önskar dej en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Ditt bloggrum är verkligen jättefint och personligt, med alla loppisprylar och växter! Inte gör det väl något att man visat tidigare, man visar väl det man omger sej med.

    Sköna vinterdagar här, hoppas att du har det också!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Ser härligt ut och jag tycker att du gör det så mysigt. Allt är lite segare på vintern, men snart är våren och sommaren här...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  6. Det är inte många som har ett eget mysigt bloggrum! Är jag avundsjuk eller??

    Må gott i det vintervita!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  7. Kollade på sådana korgar igår :) Dom är jättefina. Köpte ingen.
    Hoppas du mår fint <3

    SvaraRadera
  8. Härligt att sitta i den myshörnan och bara vara. . .!!! :-)
    Javisst längtar man efter våren. . . här är ett evigt regnande igen o blåsten har kommit tillbaka. . . Huuuuu. . . .säger jag!!!
    Stor Kram till Dig!

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en fin helg vännen <3 Kram

    SvaraRadera