lördag 29 april 2017

"BLOGGRUMMET"...

Känns som jag visat detta rum ofta, hehe...men i brist på nya bilder så blir det så och jag gillar mitt bloggrum, här sitter jag vid datorn, läser, lyssnar på musik och mediterar ibland...annars yogar och mediterar (fast jag är lite dålig på det just nu) jag i nedervåningen där det är mera tyst ;))...

...drömfångaren sitter inte här just nu...inte heller nätet som kommer från loppis... lilla "myshörnet" ser ni i spegeln ;)...

...i kvällsbelysning. Men det ser inte riktigt lika dant ut nu...några små detaljer har ändrats, bl.a har jag en stor korg med tidningar där puffen till vänster ligger...har visat korgen på instagram...på den andra puffen ligger en bricka med diverse saker på...

...min vy från fåtöljen...som ni märker gillar jag den rustika och lite murriga stilen i det här rummet ;)...gillar olika stilar och färger och ändrar ofta som ni vet, hihi...

Har nyligen köpt en repstege som jag gillar mycket...den kan man flytta runt lite om man vill...kanske tar jag den till landet i sommar...man kan ha en pläd eller fler hängandes på pinnarna kanske ?...

Tulpaner kan aldrig bli fel...ingen värme idag men till veckan kommer den "ett tag "...sen såg jag att det skulle bli kyligare igen...vad har vi för väder vänner ??!!

I morgon är det valborgsmässoafton . Här blir det en lugn sådan.... 1 maj åker vi till torpet och myser lite över dagen, får passa på när det ska bli 13 grader ;))...sen laddar vi inför resan till värmen !!

Önskar er en trevlig Valborg !!

Kram Bia !

19 kommentarer:

  1. Verkligen fint i ditt rum! Får lite djungelkänsla. Jag har inga bilder heller nu och inte lust att ta några heller, iaf inte inne. Det ska vara vårbilder från altaner och lusthus, men icke, här är fortfarande så kallt. Snart slutspel ishockey...ja jag tittar nu faktiskt. Laddat med lite chips och rosé ifall det blir för långtråkigt...
    Ha en fin valborg!
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  2. Fint och stort bloggrum du har. . .där måste du trivas!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vitsippor var målet och det fann vi! Och nu kommer maj och värmen förhoppningsvis! Ha en fin kväll! Kram

    SvaraRadera
  4. Du är sååååå duktig på att inreda och fixa till det med små detaljer. GILLA. Vad roligt att du kände igen mig eller snarare Lennart på Dollar Store häromdagen. Så kul att träffa dig men.....du såg ju ut att inte vara en dag över 40 och
    Jag visste att du var lite mer. Inte en rynka....hur gör du?Kramelikram på dig.

    SvaraRadera
  5. Ricinoljan köpte jag på apoteket, men den fanns bakom disken ;) Ja testa du med så kan vi utvärdera sen :)!

    Fin Valborg till dig! Kramis

    SvaraRadera
  6. Ditt bloggrum är verkligen ombonat och inbjudande!
    Skönt att ha lite garanterad värme framför sej. Vi får väl se hur det blir med värmen här! Nästan så man inte tror på det!
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Ditt bloggrum är verkligen ombonat och inbjudande!
    Skönt att ha lite garanterad värme framför sej. Vi får väl se hur det blir med värmen här! Nästan så man inte tror på det!
    Ha en härlig helg!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  8. Det är så mysigt i ditt bloggrum och repstegen gillar jag också. Luffarna är fina, den högra är ju lik min från Egypten. Tror jag ska köpa en till om det finns på Gran Canaria när vi kommer dit.
    Trevlig Valborg!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  9. Puffarna ska det ju vara såklart! ;-)

    SvaraRadera
  10. Hej igen! Vi åker 3 maj och är i Arguineguin en vecka. Kanske vi springer på varandra? ��
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  11. Så mysigt du har i ditt bloggrum, måste vara härligt att sitta där och meditera eller skriva.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  12. De gula tulpanerna lyser verkligen upp...med hopp om våren och värmen...
    Sköna maj välkommen!!!!

    SvaraRadera
  13. Finfint är det hos dig. KRAM och ha det så gott i dag i solen!

    SvaraRadera
  14. Förstår att du myser och kopplar av i ditt bloggrum.. Äntligen sol och värme...Hoppas solen lyser på dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  15. Jag älskar din rika detaljinredning. Så roligt att du möblerar om så du aldrig behöver tröttna. Vilket jag har svårt att tro. I Jerez firades inte Valborg// kram

    SvaraRadera
  16. Jag älskar din rika detaljinredning. Så roligt att du möblerar om så du aldrig behöver tröttna. Vilket jag har svårt att tro. I Jerez firades inte Valborg// kram

    SvaraRadera
  17. Alltid roligt att se din inredning. Tack för att du delar med dej!

    SvaraRadera
  18. Underbara dagar har det varit <3 Kram vännen :)

    SvaraRadera
  19. Som ur en Tidning ❤️ ...
    Ha det så gott!

    SvaraRadera