lördag 15 november 2014

EN SPREJMÅLAD VAS...

...jag har sprejat en grå vas med guldfärg...tyvärr har jag ingen före bild....jag hade den i min loppis för 10 kr...men ingen såg nog den då....men det skulle man nog göra nu, eller vad tror ni ?

...baksidan...

...den här blomman var i guld....så den blev bara förstärkt ;))...nu skulle ni ha fått se vad jag har den....men jag  glömde att föra in bilden märker jag nu....ja ja så kan det gå när man sitter och gör ett inlägg...dagen efter en utekväll och är trött, haha...den står iaf på en byrå i vardagsrummet under en stor guldspegel...där passar den bra ;)...

...allt är inte guld som glimmar....den här silverskålen som sitter fast på fatet, gav jag 10 kr på loppis i Parken (där jag för övrigt kommer att stå och sälja nästa helg)...gillar den mycket...

...satte dit en murgröna....men till advent/jul ska jag ha en hyacint i den med mossa runt om...och kanske lite kottar på fatet...vad tror ni om det?....ni kommer att få se vad jag ska göra med den senare ;).....

...och här kommer gårdagens outfit när jag gick med tjejerna på Oscar och Wallmans....showen var jättebra....koncentrerad bloggerska...som vanligt....

...ny kjol för dagen....den är grå och svart...så det var kvällens färger på mej ;)...älskar grått som ni vet, hihi...valde mellan långa stövlar och stövletter.....och det blev stövletter...

...och nu sitter jag här och är så hungrig , så jag avslutar med en "matig" bild....en god räksallad som vi åt förra veckan....idag blir det lördags tacos....i går åt vi ju ute jag och tjejerna...BORTA BRA MEN HEMMA BÄST...visst är det så?.....så nu blir det lördagsmys i kväll....SÅ MYCKET BÄTTRE får man bara inte missa ;).......

Trevlig lördags kväll på er som kikar in ;)

KRAM !

19 kommentarer:

  1. Vilka fynd och tänk vad lite rätt färg kan göra! Snyggt! Blev hungrig av din goda mat! Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Låter som en kul kväll..och snygg outfit..

    SvaraRadera
  3. Vad fin du är oh ditt hem ser så hemtrevligt ut där i bakgrunden.

    Vasen gillar jag skarpt!

    Ja, Så mycket bättre ska vi se här hos oss också.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med den spraymålade vasen, färg kan betyda så mycket.

    Fin kväll till dig
    Kram
    Annie

    SvaraRadera
  5. Snygg kjol på snygg kvinna...gillar asymmetriska kläder...hänger en hel del i min garderob. Ha en fin helg!
    Kram RosMarie

    SvaraRadera
  6. Snygga kläder, roligt och få se hur du
    såg ut inför kvällen. Och vasen blev en
    riktig snygging också, så fint med guldblommorna.
    Ha en finfin söndag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  7. Snygg outfit, och det låter som en riktigt rolig kväll!
    Gillar verkligen Så mycket bättre, och jag hoppas att de gör många fler säsonger. Kul att få se artisterna på ett lite annat sätt, och de gör verkligen många "nya" bra låtar att tycka om.
    Ha en härlig söndag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Snygg outfit :)
    Och fin silverskål, passar nog utmärkt till adventskruka.

    Ha det fint!
    Christina

    SvaraRadera
  9. Vilken snygging som var ute och roade sej i helgen !
    - Visst är det kul att kunna återuppliva gamla bortglömda saker igen !
    Kram och ha en mysig söndagskväll ♥
    / Anneli

    SvaraRadera
  10. Snygg outfit :-) & vasen blev ju jättefin. Kram Titti

    SvaraRadera
  11. Halloj bruden :)) snygger som vanligt ...:) Wallmans är kul alltid bra drag...vi var o såg dem senast för 3 år sedan då var det schlager tema herregud då var det drag på oss :)) helgerna går fort ny vecka nya tag <ha det bäst kram Jessica

    SvaraRadera
  12. Hu jeda mig så bra Downton var igår. Hände massor och det var verkligen så att ena stunden log jag för att i nästa fälla en tår. Anar att det blir samma sak ikväll till Allt för Sverige.

    Kram och hoppas att du känner dig mer utvilad nu. :)

    SvaraRadera
  13. Fina fynd och snygg bloggerska. Jag skulle vilja gå mer på loppis men det blir inte av... Kram Suss

    SvaraRadera
  14. Fräsch bloggerska på bilderna och ha det nu så gott framöver

    SvaraRadera
  15. Vilken snygg tjej. Jag gillade verkligen silverskålen med blomman i. Ha en fin dag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Sötis <3 Jättefint med skålen. Kram vännen och ha en fin dag

    SvaraRadera
  17. Både guldvasen och silverskålen är ju helt underbara, men så bor
    de ju också hos en riktigt snygg bloggerska!
    Kram M.E

    SvaraRadera
  18. Wow...Riktigt snyggt ♡ ...
    /Kramen till självaste bloggerskan så fiiin!

    SvaraRadera
  19. Vilken fräsig och snygg bloggerska! Kjolen gillar jag skarpt och snyggt med stövletter till. Och den tallriken med allt det goda på önskar jag fanns framför mig nu.

    Kramar /Cia

    SvaraRadera