torsdag 19 juni 2014

MIDSOMMAR OUTFIT ;)...

...jag har inget riktigt midsommar tema den här ggn....ingen midsommarstång, krans, eller flagga....jag visar däremot vad jag fyndade igår!!......en klänning från HM på rea....tänkte tuffa till den  med en svart biker jacka....kan också ha skona som jag visar på sista bilden till klänningen ;)).....

...kjolen köpte jag för 50 kr !! ord. pris...det är härligt fall på den, sitter jätteskönt (polyester/elastan)....jag "nöp" dom sista....för jag köpte två....vad får man för 50 kr !!!...topen köpte jag på rea för någon vecka sedan också på HM....

...så här ser den ut på närmre håll....tänkte också ha den till en  creme färgad snäv rak kjol......

...härligt fall i kjolen...sitter skönt på....

...och här den blå varianten....gillar dom båda.....men nu blir det nog inget vidare väder för sån här klädsel....så det blir kanske byxor ändå.....men om solen skiner så kanske man kan ha något av detta ;)).....

...skor på rea.....i tyg.....om sommaren blir så här som den är nu...kan dom här passa utmärkt, hihi.....passar lika bra till jeans som till kjol och klänning enl. mej iaf ;)....

....det blev ett hastigt inlägg.....vi ska snart åka iväg och köpa mat inför helgen...sen kör jag kanske ett yoga pass och har loppisen öppen i eftermiddag/kväll.....lugna puckar....man får ladda inför morgondagen....då är vi bortbjudna till några vänner i deras stuga på landet....vi blir 10 pers och kommer att ha knytkalas ;))

...jag önskar er en riktigt trevlig midsommar
och hoppas solen skiner på er....man kan ju iaf hoppas !!!!
Kramis !!

25 kommentarer:

  1. Halloj Bia!Hoppas på lite sol över midsommar så du kan använda sommar oufiten :) snygga kjolar och tyg bootsen var la läckra!! här går åskan just o regnet smattrar nästan som hagel..o ja jag jobbar i kväll <ha nu en riktigt fin Midsommar i goda vännerslag <3 kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vilka fina kläder du har köpt. Vi ska grilla och umgås i morgon men resten av helgen ska jag nog bara vara. :)

    Önskar dig en fin helg!
    Kramar
    Ina

    SvaraRadera
  3. Vi handlade igår och det var tok mycket folk i farten, fina kläder men frågan är om det inte blir byxor och tjocktröja här med
    Trevlig midsommar kram MM

    SvaraRadera
  4. Jag är inte hundra på var du bor, men det ser
    ut och bli hyfsat väder i mellan Sverige. Jag har
    börjat packa bilen för sol, ska ju ut och åka med
    svärmor. Hoppas du kan ha din nya klänning, den
    är jättefin. Och kjolar och top också.
    Ha nu en riktigt glad och fin midsommar
    Stor kram/AM

    SvaraRadera
  5. Snyggt ....
    Ha en fantastisk Midsommar/Kram

    SvaraRadera
  6. Du kommer bli super snygg i det där!!! =)
    Gillar skorna...
    Ha en härlig MIDSOMMAR du med!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Önskar dig en underbart fin midsommar
    Varmaste kramar❤

    SvaraRadera
  8. Snygg klänning och kjolarna med för den delen! :-) Själv har jag inte kommit på än vad jag ska ha i morgon, men vi ska bara vara hemma själva så det spelar kanske inte så stor roll. Pyjamas skulle vara skönt ;-).

    Nu har jag läst igenom alla dina inlägg från Kreta och tittat på alla vackra bilder. Den där stranden som är Kretas Maldiverna var sagolikt vacker! Tänk att sitta där precis nu :-). Moussaka är så gott också, jag blev hungrig när jag såg alla bilder av mat och dryck.

    Önskar dig en riktigt fin midsommar! Tack snälla du för alla fina kommentarer du lämnar hos mig :-).

    Många kramar
    Bitte

    SvaraRadera
  9. Snygga kläder du hittat på rea! Jag önskar dig en riktigt trevlig sommar :)
    kram Tini

    SvaraRadera
  10. Tack för din kommentar hos mej! Kul att du gillar min blogg!!! Jag ska inte sluta blogga men det blir nog långt mellan inläggen, tiden räcker tyvärr inte till.
    Snygga kläder du fyndat!
    Önskar dej en härlig midsommar!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  11. Fina fynd du gjort!
    Önskar dig trevlig midsommar
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  12. Hoppas du får en härligt midsommar. Snygga kläder:) Kram Emma

    SvaraRadera
  13. Wow vilka fynd!! Rea är alltid härligt :) Nu blir du riktigt snygg till midsommarfirandet :) Jag ska städa ur mina föräldrars vind så det blir iiiinte en lika fin outfit på mig :)

    Önskar dig en fin midsommar!

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  14. Ooops glömde din fråga, min dotter är 15 år :)

    //aka

    SvaraRadera
  15. Du kommer bli jätte fin i den klänningen, tummen upp för alla fynd du alltid får tag i ;) ;)

    Önskar dig en härlig midsommar
    Kram Pia

    SvaraRadera
  16. Åhh så mycket fina kläder du fyndat,
    Kikar in som hastigast och önskar dej en fin Midsommar helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  17. Önskar dig en underbart fin midsommar
    Varmaste kramar❤

    SvaraRadera
  18. Fina sommaroutfits! Önskar dig en fin midsommarhelg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  19. Kikar in och Önskar dig en fortsatt fin midsommarhelg.
    Kram

    SvaraRadera
  20. Kunde du inte bo lite närmare mig :) Då skulle du få ta med mig och visa alla snygga fynd du hittar. Jättesöta kläder vännen.
    Stor midsommar kram från mig <3 <3

    SvaraRadera
  21. Vilka fina fynd! Och priser är ju fyndiga, minst sagt ;)

    Hoppas att du är nöjd med din midsommar!

    kram/Olg@

    SvaraRadera
  22. Vilken supersnygg klänning och vad mycket du fyndat. jaa nog var det kallt igår, fick allt byta till jeans och täckjacka efter några timmar i kjol
    Kram Helena

    SvaraRadera
  23. Har skickat dig ett litet mail............................

    Anneli

    SvaraRadera
  24. Du är fantastisk på att hitta snygga fynd, man kanske skulle hyra in dej, så du får leta till mej också ;-)

    Blev finare än vad jag trodde på midsommar, satt faktiskt i solen en lång stund.

    Kram

    SvaraRadera
  25. Ja fy fabian så kallt!! Jag har vinterkläder
    och har satt på pannan!! Man tål ju ingenting
    efter värmen, fryser som en hund. Vi skulle till
    ön idag men sonen ringde återbud. Lika bra det
    för det hade blivit en blåsig båttur.
    Ha en fin söndag
    Kramar/AM

    SvaraRadera